i find it kind of funny

Helfin dag. Om man bortser från att jag är sådär lagom sjuk.
Jag var hemma från skolan igår, för att kunna orka med idag så bra som möjligt. Hela dagen började med högskoleprovet. Och det pågick ju en ganska stor del av den också då.. Jag har inte orkat/vågat kolla vad jag fick än. Tänk om det är sämre än förra gången!??!?!?!?!?! D:

Efter det bar det av till Meeths. Myspys. Jag är där jätteofta. Liksom minst två gånger i veckan, men ändå så är jag aldrig där förutom på våra egna spelningar.
Det var verkligen ett fint slut på dagen. Så väldigt.. meeths-igt.
Rikligt trevligt alltså.
Nu blir det till att läsa biologi. SKOJJ.


Musik för dagen:
Mad World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0