2010, pt. 1

Nu tänkte jag dra en liten sammanfattning över 2010, med saker från bloggen. Mest bilder.

JANUARI

året började piggt


men snart var det igång och jag började baka mer cupcakes. Man måste ju börja någonstans!



sen var det också naglarnas tur! detta var min första lilla 'nageldesign'

 



Jag passade också på och såg ett av världens bästa band för andra gången, på kanske bästa platsen i hela scandinavium!

 

FEBRUARI



I februari började naturaren i mig verkligen ta sin plats

 

alla hjärtans dag spenderades i vackra borås


MARS


Jag gick på premiär. Gissa vilken? :D



Jag gick på någon annans klassfest och åt rejält med bakismat



jag upptäckte .gif



och vi hade cupcake-workshop



APRIL

 


jag umgicks med mina älsklingar



Jag modifierade



jag hittade sidor som är värda att ta upp igen (klicka på bilder för länk)


vi rökte vattenpipa med fötterna






Jag var husalf på maskerad.


MAJ


Klassresa till sthlm


Körresa till Vara



Vi var på Lady Gaga




Och myste i slottsskogen


och så jobbade jag på siesta



JUNI


Jag åkte på studenflak och blev blöt



jag myste dagen efter med aui och audrey :3



jag hade lata sommarlovsdagar









JULI


Jag fick körtelfeber och fyllde 18



AUGUSTI


Körtelfebern ledde till att jag tog tag i och gjorde viktiga saker. som att läsa serier.




Jag blev rätt så frisk och jobbade på wow



jag blev sjuk på annat sätt och spenderade många timmar på akuten


SEPTEMBER



Jag tatuerade mig :D



det var vildmarksled


(jag röstade)





London med mami och papi :)


De sista månaderna orkar jag inte med nu - blir väl imorgon eller nåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0