minxminxminx

Fick hem en beställning härom dagen och I LOVE IT.
Jag vill inte lägga flera hundra på minxnaglar, som bara håller i någon vecka.
Så nu har jag något som kanske är ännu bättre med tanke på priset; Lösnaglar!

Har bara provat att hålla dem mot nageln, och de var rätt långa men det blir ju bara till att fila ned.
Åååh, jag vet bara inte när jag ska använda dem. På speciella tillfällen.. Hm.

minx

 

mina! :D
Dessa köpte jag för $1.87, ja ni läste rätt, 13.11 kr! (här)
(och emma, det längst till vänster är "tomma" lösnaglar, fast i lite bättre form, om du vill göra en liten beställning på något jag ska göra åt dig :D)



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Snyggt med guld :D

2011-01-17 @ 11:44:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sassäh

Gillar din blogg! :)

Följ mig gärna via bloglovin, så kan du hålla dig uppdaterad hos mig?! Det skulle verkligen uppskappas! [a]

2011-01-18 @ 04:39:33
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0