Mer matte!

Matten har gått lite långsamt tills nu, men det ska det allt bli ändring på! Märkte att det visst var mer än jag trodde - det fanns en del 2 också! Dock så hoppas jag att sista datumet för att göra alla prov inte är alltför nära, för då kanske man kan göra dem även när skolan bäl börjat. Och det vore ju inte hela världen om jag inte hann med dem heller. Fast det vore ju trevligt att ha de där 7.5 hp...

 

Nu så länge får ni stå ut med att jag skriver om min matte, men det är ju officiellt också det enda jag ska göra nu :)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej, ja men det låter ju smart om man ändå har tid! :-)

Ja men tråkig är en väldigt bra beskrivning av kinamat faktiskt :-o

2011-07-29 @ 19:22:03
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Fin blogg du har :D



Var gärna med och tävla om att bli Veckans blogg!

Ha en bra kväll, kramar! :)

2011-07-29 @ 22:25:38
URL: http://m1m1.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0