PAPAPAPAPA

Ja nu blir det PA för full rulle. Sitter och skriver och håller på. Ska dock ta en paus snart och göra lite fysik istället.
Eller svenska.

Uschpusch för skola just nu. Fast min inställning beror nog mest på att jag är så dålig på att planera.


Jag var i alla fall på konsert igår! Devin Townsend Project! Kul att ha sett, men i och med att varken jag eller Filip var särskilt inlyssnade gick vi innan det var slut.
Snart har vi varit tillsammans i 4 månader också! Det känns det verkligen inte som.


Jaja, snart dör datorbatteriet så jag får se till att skriva klart den här delen på arbetet nu.

Kanske slänger upp lite bilder från förra fredagens konsert - Black Label Society.
(Jag gillar att gå gratis)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Haft en bra dag? :D

2011-03-14 @ 13:58:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0