Slutspurt!

PA, PA, PA, PA. Det är väl det enda som finns i mitt liv just nu. Bara lite opassande att jag har engelskprov nu på tisdag också!

Nu sitter jag dessutom bara och blir irriterad på att allt måste vara så avancerat förklarat att man måste sitta och läsa igenom massa vetenskapliga artiklar!
Jag vill bara ha en snabb förklaring på saker som nämns (typ) i förbigående. Saker som bara används i texter för att de leder till annat! Men jag måste ju själv veta vad det är om jag ska skriva om det. kdskajdkla.
Någon som snabbt kan förklara principen med iterative method that allows solving the system of nonlinear equations numerically?
Eller det är väl inte jätteviktigt men jag fastnar så lätt och blir irriterad på sånt.
Jaja. Jag lämnar det nu och ska lära mig lite om Octave. Någon slags gratisvariant av MATLAB. huuuh.

Fast det är rätt intressant allt det här. Som jag sa till Filip - det känns lite som att stå och titta på en klar stjärnhimmel. Man känner sig så liten på något sätt.

Jag gillar matte.


Jag gillar också pappas gamla glasögon.
Och att jag ska på synundersökning snart och antagligen behöver fixa nya glasögon. hihi.

man känner sig lite smartare med dem. eller?

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Okej tack så mycket :)

2011-03-05 @ 17:39:41
URL: http://linanhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0