Favorit i repris

QUANTUS TREMOR EST FUTURUS
Jag sitter och lyssnar igenom det vi sjöng i det klassiska projektet under vårterminen i tvåan och det slår mig verkligen att jag vill bli bättre på klassisk musik och inte bara sitta och lyssna på mozarts requiem och bachs cellosuiter.

I veckan blir det grymt mycket matte- och introduktion till automation och mekatronikdugge-plugg, just i och med duggan på onsdag och tenta nästa lördag. Har äntligen fått den där innan-prov-motivationen. NU KÖR VI. Det är däremot lite stressande att jag måste klara tentan, och av flera olika anledningar inte har så många poäng från matteduggorna, i och med att omtentaveckan redan är uppbokad med skidresa!

Alltså - åter till PLC/MCU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0