Matte matte maaaatte

Ja, såhär veckan innan tentaveckan är det inte mycket mer att göra än matte. Nu hoppas jag verkligen att alla ni där ute håller tummarna för att jag inte förblir nymble ända till december (eller längre!), utan faktiskt får räkna mig till en av ettorna efter det här även om jag kanske har oddsen emot mig (med 60% kugg i inledande matematik förra året).


Calculus<3

 

För att försöka förhindra att förbli nymble har jag i alla fall gjort ett väldans fint planeringsschema som jag redan ligger före, även om det nog inte kommer hålla i sig!

 

 

Och apropå prokrastinering! Jag råkade bläddra åt fel håll när jag var inne i webcambildsmappen och hittade en bild från början av juli förra sommaren

Nu råkar jag ha precis samma tröja på mig, men det var inte det jag tyckte var intressant. Det var min hårlängd som var det. DET HAR JU VUXIT APMYCKET.
Nu håller jag dessutom på att försöka göra det mer hälsosamt genom balsammetoden så innan det blir ett svall av pure loveliness så får jag gå runt i några veckor (planerade fint runt tentaveckan va? :D) med hår som ser ut som att det inte blivit tvättat på flera veckor (även om jag faktiskt tvättar det mer ofta än när jag tvättade med schampoo). Det löser sig nog iaf (hehehe, för ni vet - lika löser lika hehe. balsam.).
MEN NOG OM MITT HÅR (och verkligen jättedåliga skämt). Nu blir det mer matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0